VIVISOL

Toelevering Resmed

Toelevering Resmed

02/07/2021

Geachte mevrouw,
Geachte heer,

Beste partner,

De COVID-situatie treft niet alleen de globale gezondheidszorgsystemen, maar ook de wereldwijde toeleveringsketens. Zoals ook het geval in andere industrieën, wordt onze leverancier ResMed geconfronteerd met problemen zoals oa tekorten aan onderdelen, stijgende component kosten en afnemende beschikbaarheid van verzendopties.

Bovendien ervaren we als Home Care provider op dit moment een ongekende vraag naar onze beademings- en slaap apparatuur als gevolg van de recente publicatie van Philips’ Field Safety Notice door de gekende recall van Philips-apparatuur.
Onze prioriteit blijft uiteraard om bestellingen en leveringen zo snel als mogelijk op te volgen en uit te voeren in de mate van het mogelijke. Daarom staan we steeds ter uwer beschikking om hierover de juiste informatie te communiceren via onze VIVISOL B-vertegenwoordigers.

Voor sommige artikelen of producten kan ook steeds contact worden genomen met VIVISOL B, via sales@vivisol.be, indien u wenst om alternatieve oplossingen aangeboden te krijgen voor bestellingen of leveringen.

We vragen om uw geduld en begrip terwijl we ons uiterste best doen om apparaten en accessoires te verzenden, zodat u uw patiënten kunt blijven voorzien van de nodige zorg. We begrijpen dat onvoorspelbare orderafhandeling lastig kan zijn en daarom communiceren we proactief en zo nauwkeurig mogelijk, terwijl we deze situatie samen aanpakken. Resmed verwacht terug te keren naar de normale gang van zaken, zodra de abnormale vraag en/of productiebeperkingen afnemen.

Uiteraard houden wij u als partner op de hoogte bij elke verandering in deze situatie.


Voor meer en de meest recente informatie kunt u contact opnemen met uw VIVISOL B
vertegenwoordiger.

Met vriendelijke groeten,

VIVISOL B